пʼятницю, 29 липня 2016 р.

Заміна старого способу нагрівання води на теплову помпу




Багато власників підприємств чи будівель відкидають пропозиції розглянути теплові помпи «повітря-вода» як спосіб економнішого отримання гарячої води. Аргументами несприйняття теплових помп є наступні: це дорого + це не працює взимку.


            Дорогі системи теплових помп дійсно існують – це в основному ті, які встановлються для нових енергоефективних будівель, де можна використовувати низькотемпературне тепло від скважин чи теплообмінників, які закопуються в землю і такі системи передбачають на 100% забезпечення будівель теплом взимку, круглорічно гарячою водою і літнім кондиціонуванням.
            Але вже кілька років в Україні застосовують економніші теплові помпи «повітря-вода», які успішно працюють для постійного і дешевого забезпечення гарячою водою. На малюнку показано принцип роботи.

           
Про «аргументи»: це дорого + це не працює взимку.
            Це ДЕШЕВО.
Вартість теплових помп «повітря-вода» вказана з привязкою до продуктивності виробництва гарячої води.
Модель ТП «п/в»
Продуктивність гарячої води протягом доби, л (час роботи 16 год)
Річна кількість гарячої води (при 300 днів на рік)
Використання ел.енергії кВт*год/год
Середнє значення СОР (кВттепло/кВтел)
Ціна, грн (станом на 01.08.16)
Економія у порівнянні з ел.бойлером (протягом 300 днів на рік)
зима
літо
Робоча температура (-7С/+43С)
GRS-C3.5/A1-K
1200
360
0,9
2,8
4,5
31400
28000
GRS-C5.0/A1-K
1700
518
1,3
2,7
4,4
36400
39000
GRS-C7.2/A1-K
2400
740
1,9
2,6
4,3
40800
56000
Робоча температура (-15С/+43С)
GRS-C3.8/NbA-K
1300
390
1,02
2,55
4,25
42700
29000
GRS-C5.0/NbA-K
1700
518
1,35
2,5
4,2
43000
38000
Вартість 1 м3 гарячої води (при е/е=2 грн/кВт*год) 24-25 грн

            Про не працює взимку. Розрахунки продуктивності та вартості гарячої води від теплових помп «повітря-вода» проведені з мінусом 65 днів (хоча взимку тільки 2-3 тижні мають температури, які «некомфортні» для даних теплових помп).

Для порівняння.
При нагріванні води в електричному бойлері необхідно затратити 50 кВт*год електроенергії для нагрівання 1 м3 води до температури 55 градусів. При вартості електроенергії 2 грн/кВт*год – ціна гарячої води виходить 100 грн + вартість вхідної холодної води з водовідведенням (ще плюс 10-12 грн).

                 
               

Підготував Василь Прусак aomcstei@gmail.com

1 коментар:

  1. Сьогодні я такий щасливий, бо Бог зробив це для мене, переживши важкі часи з іншими позикодавцями, і нічого не виходить, я збирався втратити віру і надію, але все одно маю бути стійким і переслідувати те, що шукаю. Я щасливий сьогодні, бо Бог скерував мене до найкращої Позикової компанії, і я ні про що не пошкодував, зв’язавшись з ними, і моє сердечне бажання було задоволено, і мені дали вказану суму, про яку я просив (300 000,00 дол. США), гроші були сплачені мій рахунок після двох тижнів розмови з компанією, і вони не напружували мене і не боліли при отриманні цієї позики від них, інші члени моєї родини та друзі, яких я їм направляв, теж отримали свою позику, я б тебе дуже любив зв’язатися з 247officedept@gmail.com / whatsapp 1-989-394-3740. . і швидко отримайте свою позику, і це безпечно і швидко, ви, у кого є втрачена надія, віра і все, що у вас є, лише в ім’я отримання позики, і нічого не виходить, бріться об заклад, якщо ви спробуєте цього чоловіка на ім’я Бенджамін, ви ніколи не пошкодуйте про що-небудь, і ваш запит на позику буде схвалено, і він буде виплачений безпосередньо на ваш банківський рахунок, тож поспішайте зараз і зв’яжіться зі швидкою реакцією на WhatsApp + 1-989-394-3740. попросіть будь-який тип Позики, і вона буде Вам надана. я бажаю вам краще

    ВідповістиВидалити