пʼятницю, 15 січня 2016 р.

Комплекс теплових помп догріває ОСББ

           В Києві є пілотний багатоповерховий будинок, де встановлено централізоване альтернативне джерело теплової енергії - комплекс теплових помп. Система тепловою потужністю 280 кВт стала значно дешевшою альтернативою централізованому теплопостачанню. 


           Собівартість 1 Гкал тепла, виробленої системою становить 210-250 грн (тариф для інших будинків – 608 грн), що майже втричі дешевше ніж ціна теплопостачальної організації. Таким чином, інвестиції мешканців окупляться за 3-3,5 роки за діючими тарифами.

          Потужність теплових помп розраховано таким чином, щоби зробити будинок автономним в опаленні та забезпечити ГВП при роботі в міжсезоння до температури -5 С, та влітку. Тепер мешканці вирішили проблему перманентних відключень постачання теплоносія і завжди матимуть гарячу воду в крані. 

          Встановлена вітчизняна система онлайн-диспетчеризації дозволяє бачити та дистанційно змінювати режим роботи ІТП, а також швидко реагувати на випадок аварійної ситуації. 



         Впроваджене в ОСББ нове технічне рішення скасовує термін "опалювальний сезон" для даного будинку. Як тільки температура на вулиці та в приміщенні падає нижче встановленого рівня та тримається напротязі кількох годин, автоматика самостійно запускає систему опалення будинку, а комплекс теплових поомп переходить в режим роботи "опалення+ГВП". 

3 коментарі:

  1. Чудово! Але ж картина зовсім не повна! А що відбувається при температурі нижче -5? Як підведений до будинку електрокабель витримує це додаткове немале електричне навантаження цих помп? Шум установок вночі? Ну і цікаві ЗАГАЛЬНІ економічні обрахунки за весь рік.

    ВідповістиВидалити
  2. цей варіант є комбінованим, не передбачає повної заміни поступлення тепла від діючої котельні, і ефективно працює 40-60% часу джля повного догрівання при темп. до мінус 5, а по гарячій воді заміщує на 85-90%, що добре - влітку не буде будинок залежати від котельні на 100%! Електричний кабель - не 280 кВт (це теплова потужність всіх 4-х помп), а електрична споживана потужність однієї 17-18 кВт, 4-х одночасно десь біля 70 кВт) - це для 300 квартирного будинку не впливає на загальне перенавантаження (кожна квартира має по 4 квт = 1200 кВт загальне для будинку - десь так). Для міста - шум незначний - але можливо зробити ще шумову завісу. За рік - треба чекати року. 19 січня спробуємо поспілкуватися з управителем будинку - будуть оперативні дані про споживання вересень-грудень. якщо є питання - Василь Прусак 0681354711

    ВідповістиВидалити
  3. Сьогодні я такий щасливий, бо Бог зробив це для мене, переживши важкі часи з іншими позикодавцями, і нічого не виходить, я збирався втратити віру і надію, але все одно маю бути стійким і переслідувати те, що шукаю. Я щасливий сьогодні, бо Бог скерував мене до найкращої Позикової компанії, і я ні про що не пошкодував, зв’язавшись з ними, і моє сердечне бажання було задоволено, і мені дали вказану суму, про яку я просив (300 000,00 дол. США), гроші були сплачені мій рахунок після двох тижнів розмови з компанією, і вони не напружували мене і не боліли при отриманні цієї позики від них, інші члени моєї родини та друзі, яких я їм направляв, теж отримали свою позику, я б тебе дуже любив зв’язатися з 247officedept@gmail.com / whatsapp 1-989-394-3740. . і швидко отримайте свою позику, і це безпечно і швидко, ви, у кого є втрачена надія, віра і все, що у вас є, лише в ім’я отримання позики, і нічого не виходить, бріться об заклад, якщо ви спробуєте цього чоловіка на ім’я Бенджамін, ви ніколи не пошкодуйте про що-небудь, і ваш запит на позику буде схвалено, і він буде виплачений безпосередньо на ваш банківський рахунок, тож поспішайте зараз і зв’яжіться зі швидкою реакцією на WhatsApp + 1-989-394-3740. попросіть будь-який тип Позики, і вона буде Вам надана. я бажаю вам краще

    ВідповістиВидалити